Știai că
Hochland Group are o istorie de peste 90
de ani în domeniul brânzeturilor?
Câțiva dintre pașii care ne-au adus aici:
Hochland intră pe piața românească prin intermediul companiei Whiteland, care importă și comercializează în magazine Brânză topită triunghiuri și Brânză topită felii.
Citește mai departeIa naștere Hochland România prin achiziționarea fabricii de la Sighișoara, unde începe să producă Brânză topită.
Citește mai departeHochland achiziționează Fabrica de la Sovata și începe să producă sortimente tradiționale de cașcaval, precum Dalia sau Brădet. De asemenea, furnizează materie primă pentru Fabrica de Brânză topită de la Sighișoara.
Citește mai departeHochland produce pentru prima dată în România, în Fabrica de la Sighișoara, Brânză topită Mixtett.
Citește mai departeHochland aduce în magazine două sortimente de cremă de brânză Almette: cu Smântâna și cu Verdeață.
Citește mai departeHochland lansează noua specialitate de brânză Cedar, un rafinament gastronomic pentru toți cei care vor să redescopere savoarea unui produs special.
Citește mai departeHochland lansează gama brânză proaspătă: Cottage Cheese, Brânză Făgăraș și Brânză de Vaci.
Citește mai departeHochland lansează pe piață un produs unic în România, în două sortimente: Bruschetta Rustică și Bruschetta Pizza. Din aceeași gamă, Delicii Calde, fac parte și Cașcavalul Pane, precum și Brânzeturile rase Pasta și Pizza.
Citește mai departePentru cei care vor varietate, Hochland lansează noile sortimente de triunghiuri de brânză topită Mixtett Con Carni și Mixtett Picanterie.
Citește mai departeHochland aduce o surpriză iubitorilor de brânză! O nouă gamă de brânză ce are în componență brânză proaspătă și legume din grădină: Hochland Gusturi Proaspete.
Citește mai departeHochland aduce iubitorilor de brânză un nou sortiment: Brânză Praid-o brânză maturată în salina Praid cu un gust complex și o aromă plină de caracter.
Citește mai departeHochland sărbătorește 20 de ani și își redefinește comunicarea într-o nouă filosofie de brand
Citește mai departeHochland își îmbogățește portofoliul local și lansează un nou brand, deja consacrat pe piața din Germania: Grünländer
Citește mai departeBrânza Praid se reinventează integrându-se în gama Atelier, care se îmbogățește cu un nou sortiment: Atelier Brânză Cremoasă
Citește mai departeÎncepând cu anul 2019 am devenit partener unic al Fundației Regale Margareta a României în cadrul proiectului Generații – o inițiativă ambițioasă care și-a propus să aducă împreună generația seniorilor și pe cea a tinerilor, două lumi diferite, dar care pot împărtăși bucurie, energie și învățături valoroase.
Citește mai departeChiar și în contextul pandemiei am continuat alături de Fundația Regală Margareta a României misiunea pe care ne-am asumat-o cu un an în urmă, aceea de a oferi sprijin seniorilor vulnerabili. Prin proiectul Telefonul Vârstnicului și voluntariat am ajuns acolo unde a fost mai mare nevoie de noi.
Citește mai departeGama Hochland Crème este relansată cu o nouă rețetă delicioasă, alături de ambalaje moderne.
Citește mai departeHochland lansează comunicarea „Ce e minunat merită neschimbat. Merită Hochland.”, având în prim-plan un mesaj emoționant ce însoțește produsele îndrăgite de întregi generații – Telemeaua, Cașcavalul și Brânza topită Hochland.
Citește mai departeHochland lansează Brânză de vaci, incredibil de cremoasă și disponibilă atât în varianta de 200g pentru o gustare rapidă, cât și de 475g pentru rețete delicioase.
Citește mai departe pe Facebook, Instagram
și Youtube!